Internet bezprzewodowy w rejonie Bystrej, Szczyrku, Żywca!

FAQ - najczęściej zadawane pytania



Pytanie 1.


Kto może skorzystać z naszej oferty?


Odpowiedź:Nasza oferta skierowana jest zarówno do osób indywidualnych, firm oraz instutucji publicznych.


Pytanie 2.


Co jest potrzebne do korzystania z Internetu?


Odpowiedź:Całośc niezbędnego sprzętu zapewnie nasza firma, klient nie musi dokonywać zakupu we własnym zakresie


Pytanie 3.


Co pomiar sygnału coś kosztuje?


Odpowiedź:Pomiary możliwości podłączenia do sieci IT COMPUTERS wykonywane są bezpłatnie i nie niosą za sobą żadnych zobowiązań ze strony klienta.


Pytanie 4.


Czy aby zainstalować Internet potrzebuję linii telefonicznej?


Odpowiedź:Do podłączenia naszej usługi nie jest konieczne posiadanie linii telefonicznej, dodatkowo poprzez łącze internetowe istnieje możliwość uruchomienia telefonii VOIP


Pytanie 5.


Czy przechodząć do państwa sieci od innego operatora mogę wykorzystać dotychczasowe urzadzenia? Ile zapłacę wtedy za aktywację Internetu?


Odpowiedź:Jeżeli posiadane przez Państwa urzadzenia są zgodne z naszymi urzadzeniami to mają wówczas Państwo mozliwość aktywacji usługi za 1 PLN


Pytanie 6.


W jakiej odległości muszę sie znajdować od Państwa nadajniak aby zainstalowaću siebie Internet?


Odpowiedź:Przy obecnych mozliwosciach technicznych mamy możłiwośc podłączania klienta na bardzo duże odległości (rzedu nawet kilkuastu kilometrów).


Ze względu na to żeciągle rozszerzamy lokalizacje stacji bazowych często istnieją przynajmniej 2 alternatywne możliwości montażu i zawsze wybieramy najlepszą dla klienta.


Pytanie 7.


Czy pogoda ma wpływ na jakość Internetu?


Odpowiedź: Zazwyczaj pogoda nie ma wpływu na działanie Internetu. instalujemy urządzenia, ktore sa odporne na warunki atmosferyczne. Warunkiem koniecznym do uzyskanai dobrego połączenia jest przynajmniej częściowa widoczność optyczna z nadajnikiem.


Pytanie 8.


Czy w antene może uderzyc piorun?


Odpowiedź: Choć nie można dać na to gwarancji to jest mało prawdopodobne aby w urządzenie odbiorcze uderzył piorun.


Wiekszośc uszkodzeń urządzeń ma miejsce podczas uderzenia pioruna w linię energetyczną. Dlatego też prosimy o bezwględne wyłączanie komputera oraz anteny odbiorczej z zasilania podczas wyładowań atmosferycznych!


Pytanie 9.


Co powinienem mieć zainstalowane na komputerze do odbioru Internetu?


Odpowiedź: Oprócz systemu , który powinien być licencjenowany, każdy uzytkownik winien zainstalować we własnym zakresie .oprogramowanie antywirusowe. Jeżeli nie posiadają Pańtwo takiego programu, oferujemy zakup w naszej firmie a nasi pracownicy dokonają bezpłatnej instalacji na komputerze.


Pytanie 10.


Gdzie mogę sprawdzić stan mojego konta?


Odpowiedź: Swoje saldo oraz wszystkie faktury VAT za usługi internetowe można kontrolować logując się do Panelu Klienta, dostępnego pod adresem http://ebok.itcomputers.pl. Można tam również wydrukować swoje faktury, odpisać numer konta bankowego a także sprawdzić poprawność swoich danych osobowych.